2.25.2012

(≧╭╮≦) Aku Majukk (≧╭╮≦)

Lolla guyss .. first , aku nakk korang faham betoll betoll tajukk cerita atasinchi aku tuhh .. 
Majukk - Merajukk ! * Anapoppop Word
Godai - Go Die ! * Khalida Word
WTF - What the fuck ! * takk tao
Jelly - Jeles ! * Wawa Hewitt Word
ohhkeyy .. first , aku nkk cakap Sorry kat orang yang aku sayang .. 
kao terkejar - kejar sangat kat dea tuhh kan ? kfinee ! lepaskan aku .. back to her !
hari hari , aku asyikk terfikir nak ckp camto kat kao .. tpy aku takk sampai hati .. kao kate kao sayang aku ! tpy ,..... semua yang aku nampak dgn bijikk mate aku sendiri takk serupe dgn yg kao ckp bebb !! Sumpah Demi Allah !! aku sayang kao .. hampir setiap hari aku nanges sbb kao .. tpy kao ? Godai lh betina !! Semua jantan kao nakk kebas .. sakaii betoll .. kalau nakk , cari sendiri lh .. Jelly betoll aku tengok kao dgn dea .. kiteorg hampir putos !! sbb kao punye pasal !! aku saman kao kat akhirat nnt .. aku tuntut balekk weyhh .. aku takk pernahh sayang kat lelaki sampai mcm nihh skali .. 
habis basah bantal Patrick aku .. aku jumpe ayt nihh
Setitik Air mata perempuan jatuh kerana lelaki yang disayanginya , lelaki itu akan disebat dengan tulang rusuk perempuan sebanyak 100 kali di akhirat kelak ..
Maka janganlah kamu Wahai kaum lelaki membuat perempuan menangis keranamu ..
erkk -,- sorry dear !! I didn't meant it !! tengokk lh mate aku bile naik skola nnt .. lebam >,<
kbye .. aku takk nakk nangis lgy sbb kau !!

No comments :