2.13.2012

\\ Gemm Biss Raa R'aa //

Lolla gaaisss .. Budakk kelas aku mula sporting .. cewahh .. look .. my DoubleTripleAwesome title .. \\ Gemm Biss Raa R'aa // hahah .. mcm taikk !! takk tawu lh npe feeling aku lorat naww nakk Gemm Biss Raa R'aa bagaii .. kaww kesahh ? aku takk ! ohkeyy .. aku ad some thing nakk share .. tank kayu lh katt Muhammad Fauzan Bin Hashim .. dea sanggop lyn kepale aku nihh .. selambe jea aku tnye APE KEAJAIBAN AIR MINERAL ? well .. budakk nak belajar lh katekan .. kayy .. disebabkan dea x bagy aku tayang pic dea , aku hide siket pic dea tuhh .. bukan ape .. kalau dea femes karang , nnt org jeles .. cewahh ..
Klik untuk tumbesaran
kayy .. skrg , mehh sini aku nakk terangkan kat korang sebagaimane senior kita nehh terangkan kat aku .. atoto ..
sifat air mineral ni dia merakam apa saja yg kita sebut..td kitorang ramai2 baca fatihah kt air mineral.pastu ustaz letakkan tasbih atas mulut botol air tu.tiba2 tasbih tu berayun sendri..
kayy .. *copy paste .. kaw kesahh ? aku takk ! wateva ..
btw , ad org komen about laman web comell aku nihh ,.. katenye , 'aqua ? warne tuh , saked mate tahu' ..
ohkeyy .. mintakk tolong kpd semua readers and stalker sekalian , bila nakk enter masokk kat sini , SILA KURANGKAN KADAR KECERAHAN LAMPU DI KOMPUTER ( atau yang sewaktu dengan nya ) ANDA .. 
#takk sabar menjelang hari esokk .. Vanilla Coklat ..

No comments :