2.11.2012

Kedudukan Baru ≧ω≦

Lolla gaisss .. ary tuhh , ade org ckp 'bosan lh asyik dengar lagu yg same' .. hah !! mehh sini aku bgy makan lagu baru aku kat kaw .. syiokk x ? \\ lololo // wateva .. look my superb awesome title ( kononya ) .. cewahh Kedudukan baru ≧ω≦ .. ehh wahh .. bangge .. aq duduk paling tengah antara yang tengah .. betol-2 bawah kipas .. hayyhoyy .. amacamm ? jeles ? ape kaw ? aq x suroh jeles pun kan ? just a joke ^_^ ..
hari nihh , 90% rakan FB aku update status pasal Kuch Kuch Ho ta Hai .. #tetiba ..
btw , tahniah lh kat zai sbb bru 2nd time couple .. sumpahhh aq x jeles .. aq lgy suke kaw couple dgn halim .. keep it up gegurl .. jgn break dgn dy .. untung le ade pkwe baik .. \\ lai lai loi // .. 
kayy .. aq found ayt yg aku interest .. well halkom .. actually , mse tuhh nakk bersin } hachomm .. tetiba teringat halkom .. kebetulan plup terbace komen syukri zulkarnain .. japp .. upload ..

whoahua .. bukti weyhh .. takk tahu npe .. aku mmg takk suke cuti .. org slalu kate 'bile lh nakk cuti .. penat lh p skola' .. act , aku lgy penat kalau duduk rumahh .. lalala .. wateva .. out dulu .. sbb ade org excited nakk bce entry aku .. x menahan dea punye sabar tuhh .. happy reading guyss .. 
asta lavista adios c(:

No comments :