4.30.2012

// Miss You ♥

430752_132342336886832_100003332004955_131617_1403847385_n_large

heyyo heyyo .. earthlings // sihat ? okayy .. kalau da sihat tohh , mehh lew bace .. banyak bende aku nak share .. hari neyy cerita sedih , hangen , happy and loving .. okayy .. aku tak tahu lew kenape aku rase nakk nanges je hari ni \o/ rasa macam ade yang tak kene .. kstop .. karang air mata aku neyy meleleh tengah jalan .. 

keyh .. kalau aku cerita mood hangen aku neyy , sampai besok takk habiss .. soo , terpakse le tahan sikit nak  lepaskan geram .. semua neyy pasal Capital Z lew .. grrrr >,< janji nak pindah .. tapi tak pindah pindah .. kalau rase tak nak pindah , tak payah lew sumpah atas nama Allah .. 
* Ustaz cakap , kalau orang yang tak menepati janji adalah orang yang Munafik ..
#acantuhh laa ustaz cakap .. kodd ..

Happy ? keyy .. cuba tengok blockquote aku .. cun takk ? hahahah .. aku rasa blockquote ni yang paling cun yang aku pernah buat .. ok .. baru ada semangat berbloging acanihh ..

Loving ? okayy .. kat sini lew part Aku Rindu Kau ♥ 
fuyohh fuyohh .. untong le aku rindu kau Capital M . K .. 
#kau busybody pasal M . K aku ? hoyy woyy .. GO TO HELL !!

p/s - aku benci Capital Z sebab beliau seorang Perampas .. dia suke bebeno rampas pakwe orang .. soo , beware kepada sesiape yang kenal Capital Z neyy .. takk kenal ke ?? tanye akak angkat dia ..
alalala .. geng merissa emayra ouhh .. knl ?

No comments :