5.22.2012

Marah neyy !~!


Assalamualaikum Semua .. ehermmm .. look my new interface ! dah tukar header , background sidebar title , post title & scroll bar !! adakah Awesome ? atau Gergous ? hewhew .. abaikan je laa .. oke .. now aku nak cerita satu benda yang buat aku hangen satu badan !! perasan ape ape tak pada blog yang omeyy ni ? mehh la tengok aku punye youtube !! Cekidauutttt ~
kan kan kan ? dah tak boleh gune yang kecik kecik tuu !! terbongkar laa lagu yang aku suka .. hahahah .. kedekut pulakk >..< oke ! aku sangatlah benci pada natang tuhh .. pakkal lew sayang ! kalau tak , memang dah lama delete ..
Untuk pengetahuan semua , aku dah ubah page ni About Owner This Blog !! saje nak promote !! tapi jangan jadi Copy Haram Jadah ( CHJ ) sudaa !! benci okayy !

Sejak bila aku guna AKU ? ehermmm .. sejak hari ni la weyy .. and , Maaf untuk penggunaan Aku kepada yang lebih berusia !

No comments :