5.20.2012

Muak sudah ♥

560662_2228338963844_1708939340_1095462_1823376373_n_large

Assalamualaikum Rinduuuu :* Dah balik kampung ? baik balik cepat sebab kalau ibubapa dah rindu , anak tu bole jadi anak derhaka !!  lebih kurang camtoo laa .. 

hari tu balik kampung .. memang show ahh .. belajar buat cokelat .. dahh buat , makan laa .. yang aku ni jenis cepat muak bile telan coklat kecuali milo !! time nak balikk tu , ade laa bawak balik coklat kononnye nakk blajar kat rumahh .. bile nampak coklat jenis bar , nak muntah pon adee .. wekkk wekkk .. sejak hari tu , makan nasi pon macam dah tak ade selera =[ perott aku pon dahh berkarokae .. hebatkan ? muak berterusan sampai hari ni !! alergic kodd ..

minggu depan exam dahh =/ insyaallah , lepas exam aku bawak coklat utk org yang rapat dengan aku je .. baik kan aku ? hahah kalau ingat laa =3


No comments :