5.25.2012

No Exam !


\\ Assalamualaikum Dunia // 
Alhamdulillah .. exam dah over .. pandai betul Cikgu BI dengan Cikgu SN perah otak aku !! susah woo ~ Eyda yang pandai BI pon cakap susah .. apatah lagi Zaira .. mase tu gelabah la dorang cari jawapan .. pantang aku jengah sekejap kat belakang , mula lah dorang lambai lambai tangan mintak jawapan .. aku ni bukan pakar sangat dalam BI .. dah tahu aku tak pro dalam BI , berani pulak depa tanye yang susah susah .. 

math ? tak payah tanye pon tak ape la weyy .. paper 2 susah ah !! nasib baik la paper 1 senang .. petik jari dah dapat .. hebat kan ? jawapan terletak dihujung jari .. xoxo =3 math aku skor A .. paling tak pon , aku nak B+ .. kalau tak dapat jugak , aku nak merajuk !! hahahaha ..

ehermmm .. SN kan , not bad lah .. 50 | 50 je aku rasa betul .. mane tak nye , buku pon macam bace tak bace je .. ade jugak buat formula bahagian telinga .. dengan payahnye aku hafal , habuk pon tak masuk .. memang phuihhh arr ~ ape ape pon , mintak mintak laa ade rezeki aku dapat A .. Amin ..

Bad News ~ 
Usatazah Gojes aku dah pindah =/ masa tu , jatuh berderai air mata aku .. even pernah sekali aku kene denda denda sebab lupa buat nota Pend. Islam , aku rasa macam ... , ..... ,,,,...... ?
hurmppp hurmppp .. 
aku pon tak sangke eyda nangis sampai macam tu sekali .. lebih lebih lagi bayahh .. 
kali terakhir ustazah cakap kat budak kelas aku , macam ni :-
Saya nak mintak maaf kalau ada salah silap .. halalkan makan minum saya .. kalau saya ada marah marah awak , saya mintak maaf banyak banyak , . .
mase tu , bermula lah versi kami untuk menangis !!

kali terakhir ustazah cakap dengan aku :-
Sudah la tu .. kalau awak nangis , saya pon nangis jugak .. yang penting teruskan usaha , rajin belajar .. nanti awak add la saya kat facebook .. cuma saya jarang bukak , . . . 
Ya Allah .. sedihnye aku dengar ustazah cakap macam tu .. Usazah !! I LOVE YOU much much !!
mase turun tangge , aku ade dengar beberapa budak form 1 sebut satu perkataan ni , 
" nangis ! " 
dekk oii .. dah terbukti kau ngumpat aku kan ? takpe .. aku halalkan !! 
Doakan kejayaan aku ! =D

No comments :