7.16.2012

Menjelang Ramadhan ◕‿◕


Assalamualaikum and Banjour Fellas . 3.35 AM , aku dah buat karangan baru =) Happy tak ? hahah . Firstly , aku layan Facebook dulu . Jom laa pakat ramai-ramai update status pasal Tahun depan dah boleh bawak handphone pergi sekolah !! Aku dah update tadi .. hahahah , semate je ^^v Lepas layan Facebook , layan Twitter pulak . ehermmm ., I'm newbie lagi di LamanBurungBiru tuhh .. tak faham sangat laa .. nak tukar gambar , tapi tak boleh . erghhhh , rase nak hentak je BurungBiru tuhh . dah geram tahap monyet , ape lagi ? terus bukak blog omeyy aku ni .. haiyoooo ., labah-labah dah buat sarang dekat sini ^^" sebab tu laa tadi aku otter background , Tagboard and follow back .. tup tup ja , dah pukul 3.35 AM . Ohh ye , hari ni aku bangun pukul 1.37 AM . pffttt ><" hahahah

 Dah 3 hari berturut-turut aku bangun awal . mase hari pertama , aku bangun pukul 3.00 AM , hari kedua aku bangun pukul 1.53 AM and pada hari ni , aku bangun pukul 1.23 AM . Ehh , macam excited nak puasa pulak . hahahah .. lagi beberapa hari je nak masuk Bulan Ramadhan . Okeyy ! azam aku pada ramadhan tahun 2012 ni , Firstly , Aku nak buat semua ibadat wajib ! kalau boleh , lepas sembahyang aku nak baca Al-Quran ( Kalam Allah ) . Doa kan yang terbaik untuk aku taww !!

 Second , Aku nak kurang kan bercakap . mana lah tahu kalau kalau aku TERumpat atau cakap benda benda yang tak berfaedah seperti MENCARUT !! ^^v tapi , biasenye kalau tengah penat berpuasa , energy Low  !! betul tak ? hahahah . keyy , Insyaallah aku boleh buat !! Amin ~
 Third , Saya , Fauziah Fazal ingin memohon maaf daripada hujung rambut sampai hujung kaki =) Maaf kan aku tau ! Kalau boleh , aku dah tak nak simpan musuh !! I want start with my new life !! peace yawrr . Kauorang tak nak join aku ke ? mari laa join aku ! Islam itu Indah taww . Lebih lebih lagi kalau kauorang dah rasa Kemanisan Iman . Serios ni ! eherrmmm .. ni azam aku !! azam kauorang ape ? share mari ^^ 

 Guys and girls , kebelakangan ni kan , aku selalu sedih tahap siputttt . kenapa hah ? macam dah tak ada semangat berbloging . Please give my strength back ! 

No comments :