8.16.2012

Selamat Hari Raya :D


Assalamualaikum . Puasa , berbuka , puasa , berbuka , ehhh ! lagi 1 hari dah raya . rasa macam baru hari pertama puasa je kan ? hohohoh :O by the way , Tadi aku Upgrade blog . warna ungu lagi :D hihi . aku suka warna ungu maaaa ~ apa nakk buattttt . dah takdir nya aku suka warna ungu :)
 Alhamdulillah :D baju raya dah beli . warna coklat pekat ;) hihi . kauorang warna apa ? share leww . Raya tahun ni ramai pulak baju raya warna ungu & pink ! apakah ? -,-' kauorang buat projek pistol ke ape ? sampai pakat ramai-ramai baju warna sama ? hahahah . ape ape pun , aku excited menunggu ketibaan hari raya ke-2 . weeeee ~ nihh projek pistol aku pulakk -,-' ehermmmm , Raya tahun ni kan , kitorang tak gathering laa :( semua tak balik pahang . tak show tahukkk -.- 
ehh , lari daripada tajuk pulakk ^^" ohh ye , kasut raya aku tak beli lagi . on the way leww . 
fuhhhhhh -,-' aku rasa penat lahh hari nihh . 

Selamat Hari Raya Aidilfitri to All Muslim and Muslimah in this world :D Nanti jangan lupa bagi aku duit raya k ? hihi :D

No comments :