2.09.2012

Missing you a lot (╥_╥)

Lolla gaiss .. mehh sini kaw bace entry aku yg agak wangi nihh .. watlekk .. kita makin busy kan ? smlm sipi jea nakk buad entry baru .. tpy ad halangan pulokk .. okehh .. sementara tengah free of charge nihh , mehh sini aku bagy makan aku punye entry kat kaw .. lalala .. joke aje .. x mohh mara .. btw , rindu dekat dea :'/ sedih bila dea bukan milik aku lagy .. but , x pe lh kann .. untung le aku daa dpt cari pengganti dea .. 8/2 start kapel .. pukul 4:44 ptg .. aku jadikan angke 4 nihh sebagai angke bertuah .. kononnye .. walaupon dea takk seromantik mcm kaw .. mungkin ini lh padahnye kalau main kayu dua !! ape kaw ? melenting pulokk .. betol ape .. teettt 1 , skandal 1 .. 1 + 1 = 2 .. hahah .. nmpk sgt math fail .. back !
Ya Allah .. kenapa mesti aku sayang kat Dea ? inikah takdir yg harus aku jalani ? susah gegila nakk lupe kan dy .. Bantulah aku = ' (
btw , acanoo smlm ? penat merentas desa ? tahniah lh kat korang yg berjaya dtg kat skola rinehh ..  wowW .. cheell lh dulu .. nnt aku panggil zara karang , kene gastrik baru thu .. hohoh .. look title .. title nihh aku refer kat 4 org .. Capital Z , N , A and teeetttt .. ape kaw ? sebokk je nakk tawu .. astaga .. buku enrty aku tertinggal katt kelas .. patot lh xd idea nakk tulis .. nnt , besok , lusa , tulat , langkat and after all , kalau kita ingt nakk bawakk buku tuhh , nnt kita akn buat entry yg special tokk korang yekk ? #kerengga busukk .. shitt =,= .. hahah .. ngabong ..
Selamat tata ^ ^

No comments :