3.24.2012

1st Blogskin \\ Own Made //

 
Assalamualaikum Dunia !! hawauyu today ? hekhokss .. kayy .. cuba kau jengah sikit title aku kali ni .. dah ke belom ? cepat sikit !! aku tunggu .. 
hah ! dah ? kayy .. good >< emmm .. hariiiiii tuhh , eyda soh edit dea punye blog .. oke .. done !! >CLICK< untuk stalker blog dy .. dia deactive molly choyy sbb lupa paswed .. 
now , kalau nak add dy , sila add MOLLY CHOYY II .. paham ? 
------------------------------------------------------------
apinn - kau edit blog eyda enh ?
aku - a'ah 
apin - patutle lame tak update entry
aku - *diam je ..
tu je perbualan kiteorang
sebenarnye , aku tengah blajar buat code blogskin .. hasilnye ? walla .. awesome la .. nakk tengokk ? click SINI .. *jangan curi lagu kita .. love that !!* amacam ? lawa ? itulah hasil tangan aku !! hohoh .. tapiii , pening lh cari code sume tuhh .. kalau salah sikit je ,error .. dohaii .. 2 - 3 hari baru siap .. kayy .. kat sini aku cuma nak cakap aku pening baca code blogskin nihh .. emmm .. dahh ckp dah pon .. tu je lahh .. yang lain kau pikir sendiri !! hahah .. kgurau !! 
Assalamualaikum .. *mempertahankan cintaku // =)

No comments :